zaterdag 6 april 2013

Lotte lavendel

Ik ben weer eens lekker creatief bezig geweest. Ik had al een tijdje het patroontje van Lotte lavendel liggen. En nu had ik zin om haar te maken.

Eerder maakte ik vaak iets wat paste bij die tijd van het jaar. Tegenwoordig maakt ik popjes wanneer ik er zin aan heb. Zo heb ik ooit al eens in januari een stoomboot zitten maken. Dit bevalt me veel beter.

Lotte lavendel is een patroon van atelier Tintangel. Het is een simpel te maken popje. Haar muts en mandje zijn gemaakt met hetzelfde patroondeeltje. Dit vond ik wel weer grappig om te ervaren.

Het word nu tijd dat de zomer komt ende lavendel in de bloei komt te staan. Dan kan ik voor haar mandje een paar takjes lavendel plukken.

Wat zal ik nu eens gaan maken? Wie heeft er leuke tips?
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten