maandag 29 april 2013

Even bij praten

Jullie zullen wel denken ...wat is het rustig en stil op dit blog. Dat klopt. Helaas zit ik zelf niet stil. Mijn moeder is weer ruim 3 weken opgenomen geweest en is nu weer ruim een week thuis. Dus was het op en neer crossen naar het ziekenhuis en nu ben ik bijna elke dag bij haar. Het gaat niet zo goed met haar dus ik wil genieten van elke dag die we samen kunnen door brengen. Maar dan blijft er wel minder tijd over om andere dingen te doen en bloggen schiet er dan al snel bij in.



Ik heb ook niet zoveel bloemenkinderen gemaakt. Tussendoor heb ik nog 2 paardenbloemen gemaakt. Ik wil hierbij nog een hangend wol feetje maken. het is alweer een tijdje geleden dat ik die maakte en weet eigenlijk niet meer hoe ik dat toen gedaan heb. Zal ik toch eerst weer een beschrijving op moeten zoeken. Maar dat komt wel. Ook wil ik nog graag een "lindelicht lampje" maken. Maar die is er niet in een paardenbloem. Dus moet ik zelf maar wat verzinnen. Dat komt vast wel goed. En een geprikte krans mag ook niet ontbreken. je leest het wel, ideeën genoeg. Nu nog de tijd en de energie er voor vinden. Gelukkig heb ik nu twee weken vakantie. Zo kan ik even bijtanken. Als er weer wat te melden is dan hoor je het wel. Als je niks leest dan ga er maar vanuit dat ik het druk heb.

Enne....soms vergeet ik te genieten. Dus wat ik vaak schrijf....vergeet je niet te genieten, is nu op mijn van toepassing. Oke oke...ik doe mijn best. Dat beloof ik.

Liefs Anita

3 opmerkingen:

  1. Leuk die paardenbloemen en geniet van de mooie momenten sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Anita, koester de momenten met je moes! Handwerken komt vanzelf wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie voor jullie bemoedigende woorden.

    BeantwoordenVerwijderen