zondag 24 maart 2013

Tasje violen

Ik heb de afgelopen weken niet zoveel gefröbeld. Mijn armen doen nogal pijn. Ik denk dat ik ze overbelast heb en het koude weer werkt ook niet echt mee. Maar het is me dan toch gelukt om mijn tasje met viooltjes te maken.

Het patroon van atelier Sari had ik al een tijdje liggen, maar telkens maakte ik andere dingen. Nu had ik in een keer zin om deze viooltjes te maken. Het is er nog niet echt tijd voor, maar daar hou ik nooit zoveel rekening mee. Ik heb zin om iets te maken of niet.

Ik heb ook nog het patroon voor een narcissen tasje liggen. Misschien dat ik daar nu wel aan begin. Alhoewel ik eigenlijk ook nog een aantal haasjes zou willen maken.

Je leest het wel, ideeën genoeg. En wat ben jij aan het doen? Ben je erg druk? Fröbel je nog? Wat je ook doet, vergeet niet te genieten.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten