zaterdag 5 januari 2013

Seizoenstafel/jaartafel februari

Hiernaast zie je de voorjaarstafel met narcissen, krokussen en sneeuwklokjes. Een gedeelte van deze popjes is gemaakt van katoen gevuld met rijst. Maar er zijn ook popjes gemaakt met het patroon van Mieke Stenders.

Het narcissen lampje is gemaakt met het patroon van atelier Lindelicht. Daaronder staat het krokuslichtje van atelier Anemoontje. Het zijn 3 krokusje in een kringetje.

En de lente slinger is ook weer van Septemberspring. Op den duur wil ik de zelf verzonnen popjes wel vervangen voor popjes volgens een patroon. Maar wanneer? Ik zou het nog niet weten. Ook weet ik nog niet welke patroontjes ik dan zou willen.

Maar dat komt nog wel.
Heb jij nog een leuk idee als aanvulling op deze tafel? Dan hoor ik het graag.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten