zaterdag 5 januari 2013

Jaartafel/ seizoenstafel Sinterklaas tafel

Voor je het weten zitten we alweer eind november en komt onze goed heilig man alweer ons koude kikkerlandje binnen.

De boot is na het patroon van de vrolijke vilt vriendjes. Alleen heb ik me geloof ik niet aan de maat gehouden.
Sinterklaas is een eigen verzinsel. Ik kon namelijk geen Sint vinden die ik qua formaat leuk vond. Wie weet vind ik die alsnog een keer. Voorlopig ben ik erg tevreden met deze oude man. Rechts naast de boot zie je de winterboom met sneeuw. Deze is gemaakt met het patroon van herfstboom van atelier Pippilotta.

Links hangt de pietenmuts van atelier Lindelicht. De Pieten hebben verschillende formaten en zijn van verschillende ateliers. Alleen weet ik niet meer van welke.
De klomp is van Septemberspring. En welk atelier nu Americo uitgegeven heeft ben ik even vergeten.

Voor deze tafel ga ik niet zo veel meer bij maken. Alleen als mijn Pietenmompel mannetjes het niet overleven komen er nieuwe. Zo zou ik niet weten wat ik nog mee zou moeten maken.

Misschien heb jij nog leuke ideeën? dan hoor ik die natuurlijk graag.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten