zaterdag 5 januari 2013

Jaartafel/ seizoenstafel Pasen en pinksteren

Hiernaast zie je mijn paas/ lente tafel. Echt veel bijzonders is het niet. Ik heb ook ergens nog een aantal leuke huisje voor aan een paas tak. Nu ben ik vergeten van wie het patroon ook alweer was en ik vraag me af waar deze huisjes gebleven zijn. Ach voor het zover is heb ik ze vast wel terug gevonden.

Pasen en Pinksteren zijn niet zo mijn ding. Waarom? Ik weet ik niet. Ik vergeet het gewoon vaak.

Voor Pinksteren wil ik al jaren het pinksterlampje van Lindelicht maken. Het patroon ligt ook al jaren klaar, maar om een één of andere reden komt het er maar niet van. Ook zou ik nog graag een pinksterbruid en bruidegom maken, maar hiervan heb ik zelfs geen patroon. Wel weet ik dat er een patroon van pinkster kabouter is. Maar van welk atelier het dan weer is dat weet ik niet.

Deze duifjes hangen meestal in een lantaarn. Ik zou ze ook volgend jaar in de kerstboom kunnen hangen. Ook voor kerst wil ik nog veel maken. Maar dat straks.

Een beetje kaal is het dus wel met Pasen en Pinksteren. Heb jij misschien een leuk idee? Dan hoor ik dat graag.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten